Info Wielrennen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2017 - Trofimov Yuri

2 plaatsers

Ga naar beneden

2017 - Trofimov Yuri Empty 2017 - Trofimov Yuri

Bericht van Admin ma dec 19, 2016 4:38 pm

" De Vuelta zal ik mijn grote doel van het seizoen. Gedurende vele jaren was ik de uitgaven al mijn energie in mijn teamleiders te helpen, en zelfs toen hij was er altijd met de beste. Tot slot hebben de mogelijkheid om de leider in een te zijn grote terugkeer. Mis deze kans niet te verliezen , "zegt hij voor de wedstrijd zijn huidige rooster structuren zoals Tinkoff of Katusha, waar het eerder liep."Voor mij is er is geen verschil tussen het zijn in een groot team of een kleinere, zo lang als ik comfortabel voelen. Ik was op zoek naar een groep die mijn eigen kansen om te winnen. Natuurlijk zal ik help mijn teamgenoten te winnen sommige delen van het seizoen, en zal een leider in mijn favoriete races. enige tijd ik heb de Caja Rural-Seguros RGA waargenomen, analyseert ze en hebben een familiale sfeer. Dit is iets wat ik waardeer een veel en dus ik denk dat ik heb geraakt hier te komen. "willen meerVorig jaar was naast renners als Sagan, Contador of Majka , maar het is iets dat zal worden gemist. "Nee, voor mij is niet belangrijk of ik de grote sterren zijkant of jonge fietsers wanneer ze het beste van zichzelf te geven. Ik waardeer Sagan als een rijder en als een persoon, maar ik heb geen afgoden. Ik heb mijn coach en mijn partner training is alles wat ik nodig heb , 'zegt iemand die al met een' X 'zijn belangrijkste doel van 2017 is gemarkeerd."De grootste 'X' in de Ronde van Spanje. En zeker in andere Spaanse rassen, hoewel nog steeds bezig om zeker te verfijnen mijn agenda , " voegt hij eraan toe voordat toont het vertrouwen dat hij heeft in zichzelf. " Ik kwam hier om de overwinningen die ik heb doorstaan zoeken in de afgelopen tijd. Ik denk dat het nu mijn tijd. Ik heb nog drie of vier jaar om alles wat ik tot nu toe hebben bereikt op te vangen. Het beste moet nog komen , " concludeert hij ervan overtuigd .

Admin
Admin

Aantal berichten : 11637
Registratiedatum : 24-12-14

https://wiel.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2017 - Trofimov Yuri Empty Re: 2017 - Trofimov Yuri

Bericht van Admin ma dec 19, 2016 4:39 pm

Waarschijnlijk toch net te duur met 3,8 om er vertrouwen in te hebben, zeker in een ploeg met een niet-volledig WT programma.

Admin
Admin

Aantal berichten : 11637
Registratiedatum : 24-12-14

https://wiel.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht

De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht

2017 - Trofimov Yuri Empty Re: 2017 - Trofimov Yuri

Bericht van Admin ma dec 18, 2017 2:20 pm

You're on fire!

Admin
Admin

Aantal berichten : 11637
Registratiedatum : 24-12-14

https://wiel.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht

2017 - Trofimov Yuri Empty Re: 2017 - Trofimov Yuri

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum